FAQ
Hieronder vind je antwoord op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op, bij Groots Verzekerd komt het antwoord altijd.
Welke verzekeringen bieden jullie aan?
Ons verzekeringskantoor biedt een breed scala aan verzekeringen aan voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een woonhuis-, inboedel-, aansprakelijkheids-, arbeidsongeschiktheids- of autoverzekering. Neem gerust contact met ons op voor passend advies!
Wat kost het mij als ik mijn verzekeringen bij jullie onderbreng?
Wij geven jou graag een passend advies, de advieskosten hiervoor verschillen per afgesloten verzekering. Wij brengen geen losse advieskosten in rekening voor schadeverzekeringen. Hierop ontvangen wij tussen de 10 à 25% provisie van de verzekeraar waarmee wij onze kosten dekken. Bij levensverzekeringen brengen wij eenmalig advieskosten in rekening. Daarbij heb je ook de keuze om een serviceabonnement af te sluiten voor uitgebreide service, lees hier meer over onze abonnementen!
Waar kan ik mijn verzekering wijzigen?
Verandert jouw situatie? We zorgen dat je in mum van tijd weer passend verzekerd bent. Bel ons op 030 63 42 336 of stuur een mail naar info@grootsverzekerd.nl
Waar moet ik op letten bij het afsluiten van een autoverzekering?
Bij een autoverzekering afsluiten komt meer kijken dan je denkt. Als tussenpersoon helpen wij je daarbij. We letten op het kenteken, de meldcode, opgebouwde schadevrije jaren, je geboortedatum en woonplaats en wat de gewenste dekking is.
Direct online schade melden
Gegevens
Vul je gegevens en omschrijf wat er is gebeurd, wij nemen zo spoedig mogelijk contact op.
Reactie
Wij reageren op doordeweekse dagen binnen 24 uur.